środa, 15 listopada 2017

Semilac by Maxineczka 504 Magenta Mood

Hej :)
Od niedawna na stronie Semilac.pl można kupić osobno lakiery wypuszczone przez Maxi, Karolinę bądź Honoratę. Mi najbardziej spodobały się kolory z kolekcji Maxineczki, więc w mojej kolekcji znalazł się piękny różowy odcień o nazwie Magenta Mood.

Lakier kryje po dwóch , aczkolwiek odnoszę wrażenie, że ma trochę inną konsystencję niż pozostałe kolory, bardziej rzadką, ciężej mi się manewrowało nim przy skórkach.
 Na całość nałożyłam warstwę matowego topu od Born Pretty Store
Macie jakieś kolory stworzone przez Semilac influencers?
Lubicie matowe wykończenie?

7 komentarzy:

  1. Nie przepadam za zadna z tych dziewczyn, ale kolor całkiem fajny :). Mi bardziej pasowalby w blysku :p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie posiadam, kolorek ładny chociaż ja za często w takich nie chodzę, mat mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek, bardzo fajnie, że można już kupić je osobno! a widziałaś już te nowe termiczne semilaci ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, po internetowych zdjęciach odnoszę wrażenie że bardzo podobne do Neonail

      Usuń
  4. Źle się czuję w takim odcieniu lakierów, ale u kogoś bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...