wtorek, 5 marca 2013

Virtual + gwiazdki od KKCenterHk :)

Hejka :)
Dziś lakier Virtual, który otrzymałam od sklepu abc-uroda.com.
Jest to seria Fashiomania. Mój to 181 Sea goddness. Lubię takie kolory.
2 warstwy dobrze kryją, dość szybko wysycha, trwałość spokojnie 3 dni (zmywam, bo chce inny spróbować).  Łatwo się nim maluje, nie rozlewa się na skórki :) W sklepie abc kosztuje 8,20.
Gwiazdki to gwiazdki od KKCenterHk :)) Do kupienia tutaj. Mają one 3mm. Są sztywne, jednak grubsza warstwa topu wystarczy (u mnie Seche Vite) i się trzymają bez uszczerbku.
  Fakt, iż dostałam te produkty do recenzji nie wpłynął na moją opinię.
 Dziękuje za możliwość przetestowania produktów ;))

27 komentarzy:

  1. Przepiękny kolor tego lakieru :) Gwiazdki dodają fajnego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lakiery Virtuala ;) ostatnio widziałam ten sam w Biedronce za 3.99 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie te gwiazdeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolorek i ślicznie prezentuje się z tymi gwiazdkami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy :) Fajny pomysł z gwiazdkami :)
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne gwiazdki :) Ja widze je u siebie w połączeniu z czarnym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gwiazdki wyglądają świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. gwiazdki idealnie komponują się z tym odcieniem!

    OdpowiedzUsuń
  9. kupiłam kilka dni temu chyba taki sam kolorek w Biedronce za 1,99zł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny kolor! obserwujemy ?
    http://forward-pola.blogspot.com/
    Buziaki Pola

    OdpowiedzUsuń
  11. lakier swietny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor i ślicznie wygląda z tymi gwiazdkami

    OdpowiedzUsuń
  13. mialam go kupic, ale myslalam ze bedzie beznadziejny ale jednak sie pomyliłam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam ten lakier niebawem będę go pokazywać u siebie :) śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor faktycznie ładny. i cena niewielka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. oooo cudności ;D

    zapraszam u mnie reaktywacja. :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...